Това е Вашата Вашата месечна фактура, която може да получите в електронен вид (PDF файлов формат).
Вашата електронна месечна фактура е подписана с електронен подпис и има същата тежест както и хартиената фактура.
Това е Вашата Вашата месечна фактура, която може да получите в електронен вид (PDF файлов формат).
Вашата електронна месечна фактура е подписана с електронен подпис и има същата тежест както и хартиената фактура.
Това е услуга, която позволява да получавате Вашата оригинална, електронно подписана месечна фактура на посочен от Вас e-mail адрес.
Получавате месечната си фактура много по-бързо - до няколко дни от отчетната ви дата. Документът е винаги на Ваше разположение от всяко устройство, от което отваряте електронната си поща.
Получавате оригинална, електронно подписана месечна фактура, която може да бъде използвана за всички счетоводни операции.
Получавате месечните си фактури само в електронен вариант. Спестявате хартията и се присъединявате към общите ни усилия за опазване природните ресурси на България.
Вижте подробно във видеото тук.
За да се регистрирате за e-Фактура по е-mail, вземете последната си хартиената месечна фактура и сканирайте с мобилен телефон или таблет QR кода, отпечатан в документа. На мобилното Ви устройство ще се зареди vivabill.bg, където бързо и лесно можете да направите своята регистрация за услугата.
Другият вариант е да заредите директно vivabill.bg в интернет браузера на Вашето устройство и оттам да изберете опцията за регистрация. В този случай ще трябва допълнително към личните си данни да изберете какъв тип клиент сте (частен или бизнес), както и да въведете активационния код изписан на първа страница на Вашата фактура.
Допълнително, ако сте частен клиент е важно да предоставите валиден e-mail адрес, до който имате регулярен достъп, както и последните 4 цифри на Вашият ЕГН. За да може регистрацията да е успешна трябва Вие да сте титуляр на услугите, за които извършвате регистрацията.
Ако сте бизнес клиент е важно да въведете валиден e-mail адрес, до който имате регулярен достъп, както и Вашият клиентски код. Клиентският код е изписан във Вашия договор или може да го научите чрез обаждане към (087) 121.
След като се регистрирате успешно, може да изберете за кои Ваши клиентски номера да активирате услугата. По подразбиране системата ще настрои услугата да бъде активирана за всички Ваши клиентски номера. По Ваша преценка, може да промените настройката преди да потвърдите.
Да. За всеки клиентски номер, можете да зададете различен е-mail адрес за получаване на е-Фактура.
За да влезете в профила си, въведете е-mail адреса, с който сте се регистрирали и последните четири цифри на ЕГН на титуляра на услугата, ако сте частен клиент или клиентски код, ако сте бизнес клиент.
Вие можете да: